Известие

Collapse
No announcement yet.

Крива задница

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Крива задница

    Здравейте колеги,днес претрпях един гаден удар,един простак ме засече и ударих сериозно задната гума в един бордюр и колата отзад се изкриви ,почна да върви като тролей на една страна,и да шантри много задница.Е сега я качвах на канал,гледах моста вижда ми се здрав,единственото което видях да се е изкривило е един дълъг болт който държи двете напречни щанги и минава отдолу на колелото.Иначе джантата гумаджията каза идеално права е ,гумата за боклука разбира се,но въпроса ми е възможно ли така да се укриви от тоя болт,и дали се продава отделно и как се сваля,нещо не можах да го избия.ерси предварително

  • #2
    Сменяш само болта и отиваш да ти регулират геометрията. Ако има нещо друго криво, при регулирането ще се разбере. Болт най лесно е да си намериш втора употреба от някоя кола.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      И виж за всеки случай някоя от напречните щанги да не е крива.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        ..

        Не ми се видяха двете щанги криви,но вече си взех две други за всеки случай,сега ще търся такъв болт втора ръка.

        Но не мога да го избия стария болт,срезах го ,махнах едната щанга,после го срезах и до амортесиора,защото точно там се беше изкривил,и пак бой с чука не излиза,изпокривих един куп железа,се едно е заварен за амортесиора

        Comment


        • #5
          Ами вероятно се е заклещил заради кривината. А и така на колата ти е трудно да му хванеш контра. Може да се наложи да свалиш целия амортисьор и на преса.
          При мен едната щанга очевидно е крива обаче явно след това някой е правил центровка на крива щанга и колата си върви нормално.
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
            Ами вероятно се е заклещил заради кривината. А и така на колата ти е трудно да му хванеш контра. Може да се наложи да свалиш целия амортисьор и на преса.
            При мен едната щанга очевидно е крива обаче явно след това някой е правил центровка на крива щанга и колата си върви нормално.

            Дам ,болта беше крив и затова,ма след много бой с чука излезна.сложих друг болт,от ланчия капа,но беше същите размери,смених и двете напречни щанги.Сега я пробвах по завоите и си е добре,не мога да усетя нищо нередно,и по магистралата я качих 150-160км ,като как си беше преди да я ударя

            Но чета че е хубаво да я откарам да видят задницата как е,така ли е наистина

            Comment


            • #7
              И аз доста трудно развих тези болтве, като сменях напречните щанги и амортисьорите .Даже очаквах да се скъсат, но за моя радост се развиха. Проблема е, че ръждясват вътре в шенкела. Задължително направи един реглаж на задния мост.
              Last edited by VooDoo-37; d.m.y г., 19:34.
              Alfa-Romeo 156 2.5 V6
              Yamaha MT-09 Tracer

              Comment

              Working...
              X